Virksomheden Reform - IT til fremtiden

Vi efterstræber at blive den førende webhost inden for alt hvad der har med hjemmesider/IT-produkter at gøre.
Hvorfor skal en konkurrencedygtig pris ikke kombineres med en god service, og flotte hjemmesider.
I arbejdet med hjemmesider, webdesign og kommunikation på nettet er det vigtigt at være innnovativ. Internettet, programmering og design er dynamiske størrelser i konstant forandring, og vi vil gerne være med til hele tiden at forme og nytænke det.

Vision: Vi vil være Danmarks førende IT-Virksomhed.

Vores vision er at være blandt Danmarks bedste og billigste leverandører af webløsninger , uden at gå på kompromis med kvalitet, og kreativitet . Vi vil lave nyskabende hjemmesider, hvor funktionalitet og æstetik går op i en højere enhed.
Reform.dk har siden 2008 leveret webproduktioner og hjemmesider til hele det voksende onlinemarked, og visionen er til stadighed at tilbyde de bedste webløsninger herhjemme.

Reform.dk er et bureau bestående af medarbejdere med en fagspecifik uddannelsesmæssig relevant baggrund.

Klimabevidst

Forside Hjemmeside design Referencer   Reform Group